Billeder og video fra dialogmøderne

Gennem video, billeder og 'ordskyer' med resultater, får du her et indblik i Nordfyns Kommunes dialogmøder om 'ny vision for Nordfyn''. Skal du med til næste møde?

Første dialogmøde den 5. maj i Otteruphallen

Resultaterne fra det første møde

Som opsamling på hvert dialogmøde, erhvervsventen og shelterturen laver vi en 'ordsky'.

Ordskyen indeholder alle de ord, som borgere, foreninger og erhvervsliv har brugt til at beskrive drømmene for fremtidens Nordfyn.

Ordskyerne danner, sammen med tegninger og billeder, input til den nye vision.

Resultaterne fra det andet møde

Tredje dialogmøde d. 19. maj i Skovby

Resultaterne fra det tredje møde

Ordskyerne danner, sammen med tegninger og billeder, input til den nye vision.

Resultaterne fra det fjerde møde

Ordskyerne danner, sammen med tegninger og billeder, input til den nye vision.

Resultaterne fra det femte møde

Ordskyerne danner, sammen med tegninger og billeder, input til den nye vision.

Resultaterne fra det sjette møde