Virksomheder vurderer Nordfyns Kommune højt

Også i 2023 gav de lokale virksomheder Nordfyns Kommune så gode karakterer i erhvervsvenlighed, at vi er nr. 5 på landsplan og nr. 1 på Fyn. Det er 4. år i træk, at virksomhederne har kåret Nordfyns Kommune som nr. 1 på Fyn.

Det betyder meget for os, at virksomhederne scorer os så højt, som de gør. I store træk er undersøgelsen fra Dansk Industri 50% statistiske faktorer (fakta), mens den anden halvdel af undersøgelsen er virksomhedernes oplevelse af samarbejdet med kommunen på forskellige parametre. Virksomhedernes besvarelser viser stor tilfredshed i forhold til samarbejdet med kommunen indenfor diverse områder. Det er en målrettet indsats i tæt samarbejde og dialog med virksomhederne, der resulterer i de fine resultater.

Landets bedste i Information og dialog

I 2023 er vi igen kåret til den bedste kommune i landet i kategorien 'Information og dialog', mens vi indtager en 3. plads på landsplan i hele tre kategorier: 'Overordnet erhvervsvenlighed', 'Sagsbehandling' samt 'Brug af private leverandører'.

Projektleder Task Force Erhverv

Marianne Greve

Du kan kontakte Task Force Erhverv døgnet rundt, ugens 7 dage.