Erhvervsservice døgnet rundt - hver dag

Har du som virksomhed brug for hjælp til din byggeansøgning eller til rekruttering af medarbejdere, er vi klar til at hjælpe dig.

Straks-Byggesag

Du kan kontakte vores byggesagsteam på telefon 3058 5138. Du er også altid velkommen til kontakte Task Force Erhverv 24/7 på telefon 2046 0828.

Hvis vi skal hjælpe dig ved fysisk fremmøde på Otterup Rådhus, så husk at medbringe din dokumentation, tegninger mv. og virksomhedens nemID. Medbring en fuldmagt, hvis du søger på vegne af en anden.

Du kan ringe til os og aftale en tid, men du er også meget velkommen til at komme uden aftale inden for vores åbningstider. Ofte kan vi også hjælpe dig telefonisk, så du er fri for at møde op på rådhuset.

Straks-Rekruttering

Du kan kontakte vores Jobcenter på telefon 6482 8230. Du er også altid velkommen til kontakte Task Force Erhverv 24/7 på telefon 2046 0828.

Som virksomhed ved  du bedst, hvilke medarbejdere I har brug for, og hvad de skal kunne. Vores Jobcenter har til gengæld overblikket over de jobsøgende og deres kompetencer.

Med vores nye Straks-Rekruttering sætter vi hurtigt et møde op mellem jer og udvalgte kandidater. I får muligheden for at præsentere virksomheden for kandidaterne, og de får muligheden for at høre mere om jer i en-til-en samtale. Herefter kan I beslutte, hvilke ansøgere, I ønsker at gå videre med. Mødet kan foregå hos jer eller i jobcentret. I bestemmer.

Se også Jobcentrets hjemmeside Søg nye medarbejdere

Projektleder Task Force Erhverv

Marianne Greve

Du kan kontakte Task Force Erhverv døgnet rundt, ugens 7 dage.