Spændende bog om Nordfyn på trapperne

Vil du gerne have mere viden om Nordfyn? Så kan du glæde dig over, at Trap Danmarks bog om Nordfyns Kommune udkommer den 24. november.

© Jens Nørgaard Larsen/Trap Danmark, 2020

Bogen er et informativt værk, der beskriver Nordfyns geografi, historie, kultur og samfundsforhold. I bogen finder du også et kort over kommunen i målforholdet 1:75.000 og et forord af borgmester Morten Andersen.

Trap Danmark udkom første gang i 1856 og opdateres nu for sjette gang. Den 6. udgave består af 34 bøger om hele Danmark, en bog om hver af de 98 kommuner samt et digitalt univers, hvor man også kan finde informationerne fra de trykte materialer. Trap beskriver hele Danmark under emner som geografi, kultur, historie og samfundsforhold.

Læs også mere på Trap Danmarks hjemmeside

Her kan du få adgang til Traps digitale univers: Indholdet fra bogen om Nordfyns Kommune vil dog først blive tilgængeligt digitalt i 2022.

Forsiden af Trap Danmark: Nordfyns Kommune.

Foto: Jens Nørgaard Larsen/Trap Danmark,2020