Udbud af byggegrunde til parcelhuse: Norgesvej i Bogense

Nordfyns Kommune udbyder 6 attraktive parcelhusgrunde i det nye boligområde på Norgesvej i Bogense. Udstykningen ligger i tæt tilknytning til byens nyeste boligområde – Norgeskvarterer som grænser til Tromsøparken, Stavangerparken, Bodøparken og Norgesvej.

Frist
10.11.2021
Lagt online
25.10.2021
Send et købstilbud

Byggegrundene udbydes til en mindstepris på 311,00 kr. pr. m² inkl. moms, ekskl. tilslutningsafgifter.

Udbudsperioden løber fra den 25. oktober 2021 til den 9. november, kl. 23:59.
I denne periode er det udelukkende muligt at afgive købstilbud. Det er ikke muligt at købe eller reservere en byggegrund i udbudsperioden.

Det bemærkes, at byggegrundene er under udstykning. Der henvises til vedlagte måleblad udarbejdet af landinspektøren, hvor grundenes størrelser fremgår.

Grundstørrelserne varierer fra 1.250 m2 til 1.345 m2.

Mindstepriserne inkluderer anlægsudgifter til vejanlæg og gadelys. Kloak-, el-, vand-, fiber og fjernvarmestik er fremført til skel ved parcellen og følgende forsyningsbidrag inkluderet i prisen:

Mindsteprisen for en byggegrund på 1.250 m2 er 516.374 kr. inkl. moms.

Etablering af forsyningsledninger

I købesummen er inkluderet: