Om borgerrådgiveren
Borgerrådgiven i Nordfyns Kommune er en uvildig rådgiver til gavn for dig som borger. Borgerrådgiveren er ansat under Kommunalbestyrelsen og er en uafhængig funktion, som dels ser sagsbehandlingen ud fra dit perspektiv - og dels samarbejder ind i administrationen om forbedringer i måde vi betjener dig som borger på.
Borgerrådgiverens overordnede opgave er at styrke dialogen med både borgere og virksomheder i Nordfyns Kommune, at hjælpe dig som borger gennem det kommunale system og sikre, at alle bliver hørt. Borgerrådgiveren skal også være med til at sikre, at klager bliver brugt til at gøre Nordfyns Kommunes sagsbehandling og borgerbetjening bedre.
Som borgerrådgiver kan jeg træde til som bindeled og formidler - mellem dig som borger og Nordfyns Kommune som kommunal organisation.
Ann Berit Jensen, BorgerrådgiverMin vigtigste opgave som borgerrådgiver er at rådgive dig, så du opnår bedre indsigt i din sagsbehandling og sagens afgørelser - og får vejledning omkring dine handlemuligheder. Har du f.eks. fået en afgørelse fra kommunen, som du ikke forstår, eller har du brug for vejledning i en sag med kommunen? Så er du velkommen til at kontakte mig for at få hjælp til at finde rundt i det kommunale system.
Borgerrådgiverens arbejdsområder
Du kan læse mere her...
Selvbetjening
Samtykke til borgerrådgiver
Gå til selvbetjeningBorgerrådgiverens feriedage i 2023
Uge | Feriedage |
---|---|
26 | Hele ugen |
27 | Mandag |
29 | Onsdag, torsdag og fredag |
30 | Hele ugen |
31 | Hele ugen |
32 | Mandag og tirsdag |
44 | Hele ugen |
