Nødkald

Nødkald bevilges til borgere som har øget risiko for fald. Det kan både være til fastnettelefoner, men også nødkald til simkort.

Det er visitationen i Sundhed og Rehabilitering, der ud fra en individuel og konkret vurdering kan bevilge nødkald.

Efter visitationen skal du selv sørge for fastnettelefon og betale for telefonabonnement og samtaler i forbindelse med nødkaldet.
Nordfyns Kommune betaler for opsætning samt vedligeholdelse af nødkaldsudstyret, eller hjælp/pleje som følge af nødkald.
Det er op til dig eventuelt at indgå aftale med dit teleselskab omkring ekstra driftssikkerhed på telefonlinje til nødkaldet. 

Du kan finde mere information om nødkald i Nordfyns Kommunes i den gældende kvalitetsstandard.












Siden blev sidst opdateret 26.03.2019 af indholdsansvarlig JUM

Kontakt visitationen

Søndersø    64 82 83 25 
Morud  64 82 83 25
Bogense vest   64 82 83 24 
Bogense øst  64 82 83 23 
Otterup  64 82 83 09 
Psyk team  64 82 83 24 

 Send os en sikker besked


Telefontid

Mandag   08.00 - 12.00
Tirsdag 08.00 - 12.00
Onsdag Lukket
Torsdag 08.00 - 12.00
Fredag 08.00 - 12.00