Nordfyns Kommune logo, til forsiden

Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte Nordfyns Kommune ved enten at ringe til os, skrive til os, bestille tid hos Borgerservice eller besøge os på et af vores tre Rådhuse.

Få hjælp hos Borgerservice

Vores tre borgerservicecentre i Søndersø, Otterup og Bogense kan hjælpe dig med bl.a. digital selvbetjening, råd og vejledning om helbredstillæg, kørsel til læge og speciallæge, pension, kørekort - og i Otterup fornyelse af pas.

Her bestiller du tid (åbner Borgerservices hjemmeside)

Her finder du Borgerservice (åbner Borgerservices hjemmeside)

Ring til os

Skriv til os

Almindelig e-mail

Du kan sende en almindelig mail til den afdeling du skal i kontakt med, hvis din henvendelse ikke indeholder personfølsomme oplysninger. Du finder mail-adressen til den relevante afdeling på hver enkelt indholdsside.

Digital Post

Du kan også skrive til os via Digital Post i e-boks eller fra borger.dk. Det anbefaler vi dig at gøre, når du sender personfølsomme oplysninger til os. På den måde er forbindelsen sikker, så dine oplysninger forbliver mellem dig og Nordfyns Kommune. I Borgerservice har du altid mulighed for at få råd og vejledning til Digital Post. Du kan fx få hjælp til at give en pårørende adgang til at læse din post.

Sådan bruger du Digital Post (åbner vejledning i pdf)
Læs mere om Digital post (åbner Borger.dk)

Virksomhed

Som virksomheder eller foreninger med et CVR-nummer skal du have Digital Post for at kommunikere sikkert med det offentlige. Med Digital Post får virksomheder og foreninger alle vigtige meddelelser om fx sygedagpenge, straffeattester, bilsyn og årsregnskab. 

Vores tre rådhuse

Vores tre Rådhuse i Søndersø, Otterup og Bogense huser forskellige afdelinger og services.

Otterup og Søndersø Rådhus huser de medarbejdere, der udfører sagsbehandling. I Søndersø finder du bl.a. Jobcenteret og Socialcenteret.

På Bogense Rådhus sidder stabene, og det er her kommunalbestyrelsen mødes.

Vores lukke- og helligdage