Lokalt beredskabsforum
Nordfyns Kommune samler en bred kreds af lokale og myndigheder i et beredskabsforum. Målet er at styrke samarbejdet på tværs og gøre kommunen bedre rustet til kriser og større hændelser. Vi er sammen om et stærkere Nordfyn.
Formål
- Styrke samarbejde og videndeling
- Bringe lokalkendskab i spil
- Give input til Nordfyns Kommunes beredskabsarbejde.
Deltagere består blandt andet af
- Beredskab, politi og forsyninger
- Lokalråd, frivillige og organisationer
- Sogne, senior- og handicapråd.