Hvad er en BBR ejermeddelelse

Når man køber en bolig, får man tilsendt en udskrift af, hvad der står i BBR om ejendommen. Udskriften kaldes en BBR-meddelelse.

BBR-meddelelsen suppleres og ajourføres løbende med oplysninger fra byggesager i forbindelse med nybyggeri, om- og tilbygninger, nedrivning m.v. ligesom ejerskifte registreres. Når kommunen foretager rettelser i oplysningerne, bliver der automatisk tilsendt en ny BBR til ejeren. BBR-meddelelsen sendes elektronisk til e-boks / borger.dk

Det skal bemærkes, at BBR-meddelelsen først ændres og udsendes, når en bygningsændring er afsluttet.  

Du kan finde din BBR her.


Siden blev sidst opdateret 16.10.2019 af indholdsansvarlig CH

Kontakt

Plan og Kultur
Otterup Rådhus
Rådhuspladsen 2
5450 Otterup

Tlf.: 64 82 82 82
Send os en sikker besked

Åbnings- og telefontid

Mandag: 09.00 - 15.00
Tirsdag: 09.00 - 15.00
Onsdag: 09.00 - 15.00
Torsdag: 09.00 - 17.00
Fredag: 09.00 - 13.00